Przychody Madectu wzrosły, spółka liczy na dwucyfrowy wzrost

Przychody Madectu, który odpowiada za produkcję i dystrybucję urządzeń Mezator do przeprowadzania testów z wykorzystaniem metody biorezonansu, wzrosły o 14,34% r/r w I kwartale 2019, podała spółka. Spółka liczy w tym roku na mocny, dwucyfrowy wzrost zarówno po stronie przychodów, jak i zysku.

Mezator wykonuje 184 tys. testów rocznie z wykorzystaniem urządzeń M1 i Quantum, w które wyposażonych już jest 245 placówek w całym kraju. W samym styczniu 2019 przychody ze sprzedaży wzrosły o 85% r/r, podano w komunikacie.

„W całym I kwartale tego roku odnotowaliśmy wzrost rok do roku o ponad 14%, osiągając przychody na poziomie 370 tys. zł. Konwersję sprzedaży do nowych klientów w zeszłym roku wyniosła blisko 8%, co jest bardzo dobrym wynikiem. Działamy na ciągle niezagospodarowanym rynku medtech i dzięki temu szybko rośniemy. Te wyniki będziemy w tym roku na pewno poprawiać, oceniając po naszym portfelu zamówień” – powiedział założyciel i zarządzający spółką Madect Michał Heller, cytowany w komunikacie.

Poprawie wyników w Madect sprzyja także wprowadzony i realizowany plan redukcji kosztów stałych. Spółka liczy w tym roku na mocny, dwucyfrowy wzrost zarówno po stronie przychodów, jak i zysku, podano również.

„W planach na najbliższe kilkanaście miesięcy spółka ma wdrożenia w zakresie R&D i wprowadzenie Mezatora do sprzedaży w nowych kanałach np. e-commerce. Trwają już rozmowy z jednym z największych francuskich portali e-commerce, gdzie będzie można kupić urządzenia z logo Mezator” – podsumowano.

Mezator to marka urządzeń do diagnostyki organizmu produkowanych przez spółkę Madect Ltd, założoną w Londynie przez polskich przedsiębiorców. To urządzenia do przeprowadzania dokładnej analizy stanu zdrowia metodą min. biorezonansu, które mogą być stosowane przez specjalistów działających w sektorach medycznym, kosmetycznym, dietetycznym i uzdrowiskowym. Urządzenia obecne są w ponad 300 placówkach w Polsce. Produkty marki Mezator sprzedawane są również w Europie, gdzie docelowo mają być dostępne w 28 krajach.

(ISBnews)