Medicover postawił na elektroniczny podpis

Medicover, jako pierwszy na rynku medycznym w Polsce, zdecydował się na wdrożenie usługi podpisywania dokumentów online. Wybrał do tego celu platformę Autenti. Na początku narzędzie będzie wykorzystywane do podpisywania umów z dostawcami usług medycznych.

Dzięki podpisowi elektronicznemu obieg wewnętrzny dokumentów został skrócony aż o dwa tygodnie – czytamy w komunikacie.

„Dział dostawców usług medycznych współpracuje z ponad 2700 dostawcami medycznymi. Posiadamy rozproszoną strukturę organizacyjną, aby być bliżej i szybciej docierać do naszych partnerów. Zawieranie umów z dostawcami usług medycznych w modelu tradycyjnym było czasochłonne. Wysyłka dokumentów generowała istotne koszty nie dając pewności, że zostaną one dostarczone na czas. Zdarzało się również, że nasze dokumenty nie docierały do dostawców, bo zawodziły tradycyjne usługi pocztowe. Poza tym, poprzedni proces angażował personel po obu stronach, m.in. do odbioru i segregacji dokumentów, skanowania podpisanych umów, odsyłania ich z powrotem, itp.” – wyjaśnia cytowany w komunikacie Karolina Akusz, Zastępca Dyrektora ds. Dostawców Usług Medycznych w Medicover. – „Proces podpisywania dokumentów online zapewnia szybszy dostęp do usług medycznych pacjentom oraz buduje pozytywny wizerunek naszej firmy, wiarygodnej i co ważne w dzisiejszych czasach, innowacyjnej”.

Dokumenty strony podpisują na dowolnych urządzeniach (telefon, komputer, tablet) oraz z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Dostawca usług medycznych, a więc podpisujący dokument nadany przez Medicover, nie ponosi żadnych kosztów związanych z procesem. Niczego też nie musi instalować, ani nawet zakładać konta na platformie Autenti.