„Zajmujemy się produkcją, dystrybucją i sprzedażą leków OTC sprzedawanych głównie w aptekach. To jest główny profil naszej działalności. W części krajów zajmujemy się także produkcją, dystrybucją i sprzedażą dermokosmetyków. To część naszej strategii, dlatego jak pojawiła się na rynku szansa by rozszerzyć tę ofertę to z niej skorzystaliśmy” – mówi w rozmowie z ISBzdrowie Michał Wasielewski, dyrektor generalny Perrigo Poland.

Pytany przez nas o dalsze plany ekspansji odpowiada, że firma jest otwarta na kolejne – podobne przejęcia – w segmencie leków OTC i dermokosmetyków.

„Dostęp do opieki zdrowotnej jest ograniczony. Dlatego segment leków OTC (sprzedawanych bez recepty – przy. red.) będzie się ciągle rozwijał. Głównym kanałem dystrybucji pozostają apteki, ale coraz większą rolę odgrywa e-commerce. To jest przyszłość, która odbywa się teraz” – wyjaśnia Wasielewski.