Mabion optymistycznie patrzy na pozyskanie nowych klientów, chce to zrobić w IV kw.

Mabion prowadzi rozmowy z potencjalnymi nowymi klientami na usługi CDMO i podtrzymuje ambicję ich pozyskania w IV kwartale tego roku, poinformowali przedstawiciele spółki.

„Mamy w procesie wiele dyskusji i zapytań […]. Jesteśmy na etapie, w którym jest jeszcze za wcześnie, by się chwalić sukcesami, niemniej […] widzimy pozytywne efekty naszych działań od strony business development i widzimy, że idziemy w dobrym kierunku” – powiedział członek zarządu ds. sprzedaży Adam Pietruszkiewicz podczas konferencji prasowej.

„Informowaliśmy, że naszym celem, takim ambicjonalnie, który sobie stawiamy, jest pozyskanie klientów w IV kw. tego roku. To pozostaje bez zmian. Nasze ambicje są na pewno na znacznie wyższym poziomie. Czy to zostanie zrealizowane? To […] będzie zależało od tempa rozstrzygania procesów ofertowych po stronie klientów. Ambicjonalnie oczywiście podtrzymujemy IV kwartał” – dodał prezes Krzysztof Kaczmarczyk.

Ze słów Pietruszkiewicza wynika, że nie będą to raczej klienci z obszaru szczepionek.

„Patrząc na nasz pipeline, większość potencjalnych nowych klientów to nie są produkty z obszaru szczepionek. Są to leki biologiczne na wczesnej fazie rozwoju. Przedklinicznym lub na etapie klinicznym. Na tę chwilę szczepionki by pozostały jedynie z Novavaxem” – wskazał.

Mabion jest polską firmą biofarmaceutyczną założoną w 2007 r., która przechodzi transformację w kierunku w pełni zintegrowanej firmy CDMO o profilu biologicznym, świadczącej usługi w segmencie małych i średniej wielkości projektów na różnych etapach rozwoju (od wczesnego etapu discovery do wytwarzania komercyjnego). W 2010 roku Mabion wszedł na rynek NewConnect, a w 2013 r. spółka przeniosła się na parkiet główny warszawskiej giełdy.

(ISBnews)