Novartis Poland partnerem portalu isbzdrowie.pl.
GSK partnerem portalu isbzdrowie.pl.
W imieniu Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych oraz Fundacji Wygrajmy Zdrowie mamy ogromną przyjemność zaprosić na konferencję prasową inaugurującą kampanię społeczną „Masz to w nosie?”.
Celem kampanii jest budowanie świadomości wśród społeczeństwa na temat przewlekłego zapalenia zatok przynosowych z polipami nosa i zmiana percepcji społecznej tej marginalizowanej do tej pory jednostki chorobowej.
20 kwietnia przypada Światowy Dzień Przewlekłego Zapalenia Zatok Przynosowych z Polipami Nosa. Jest to okazja, żeby poruszyć ten lekceważony a przecież ważny problem zdrowotny, który dotyka głównie młodych dorosłych, w istotny sposób i długotrwale upośledzając jakość ich życia.
O kosztach społecznych, które niesie za sobą przewlekłe zapalenie zatok przynosowych z polipami nosa opowiedzą inicjatorzy kampanii: Hubert Godziątkowski, prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych i Szymon Chrostowski, prezes zarządu Fundacji Wygrajmy Zdrowie.
O obciążeniu, jakie powodują objawy PZZPzPN oraz o możliwościach, ale i trudnościach terapeutycznych opowiedzą eksperci w dziedzinie alergologii i laryngologii: prof. dr n. med. Maciej Kupczyk, prezydent Polskiego Towarzystwa Alergologicznego oraz prof. dr n. med. Dariusz Jurkiewicz, prezes Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Otorynolaryngologów
Chirurgów Głowy i Szyi.
Spotkanie będzie okazją do zaprezentowania pierwszego w Polsce badania na temat wpływu PZZPzPN na życie pacjentów.