PAIH wsparła powstanie globalnego centrum B+R Johnson & Johnson

Johnson & Johnson Poland otworzyła w Warszawie pierwsze w historii firmy naukowo-badawcze centrum doskonałości sektora konsumenckiego. Do końca 2019 roku pracę znajdzie tam 90 osób, docelowo inwestor planuje zatrudnić 150. Kompleksowe doradztwo lokalizacyjne inwestorowi zapewniła Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).

W Globalnym Centrum Badań i Rozwoju Biomedycznej Informacji Sektora Konsumenckiego (CoBIC) zatrudnienie znajdą eksperci ze świata biznesu, nauki i analizy danych. Ich praca będzie koncentrować się na rozwoju, rejestracji i wprowadzaniu do sprzedaży nowych produktów z segmentu zdrowia i higieny osobistej Johnson & Johnson na całym świecie. CoBIC zapewni wsparcie w obszarach regulacji, operacji klinicznych, laboratoryjnych systemów informacyjnych oraz spraw medycznych.

„Polska ma ogromną pulę niezwykle utalentowanych pracowników i jest miejscem, w którym nieustannie rozwija się innowacje” – powiedział Frank Konings, dyrektor operacyjny Johnson & Johnson Consumer Inc. – „Inaugurując CoBIC, chcemy stać się integralną częścią podmiotów rozwijających naukowy potencjał Polski i tworzyć większą wartość dla tych, którym służymy na całym świecie”.

Za opracowanie strategii i działanie CoBIC odpowiada Jean-François Porracchia, poprzedni szef ośrodka badawczo-rozwojowego firmy w Val de Reuil we Francji, który w Johnson & Johnson pracuje od 19 lat. On i jego zespół byli silnie wspierani przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu, która zapewniła profesjonalne doradztwo lokalizacyjne na wszystkich etapach procesu decyzyjnego i ułatwiła akomodację Johnson & Johnson Consumer w Warszawie.

Johnson & Johnson Poland sp. z o.o. należy do grupy Johnson & Johnson Consumer Inc.